středa 14. března 2012

Pátračka - Secondhand

Historicky prvním postem blogu bude Pátračka!
Tahle vznikla vlastně úplnou  náhodou, kdy jsem mířila do jednoho sekáče, kouknout co nového. Cestou jsem zaznamenala ještě pár dobrých kousků ve výlohách jiných hrabáků, takže jsem ulovila snímky a ty vám teď hodlám předhodit :)





První věc - botky. Ne že by byly úplně v korejském stylu, ale rozhodně by se daly použít. A za tři stovky?? No pokud nemáte nohu jako slon (tedy jako já), neberte to!
Úplně dole jsou ještě dvoje "leopardí", kterých jsem si všimla pozdě a tak na fotce nejsou dobře vidět...třeba příště.




Další objev v další výloze. 
Steampunk?
Mě to každopádně steam připomělo a určitě by se to dalo dostylizovat právě v tomto duchu. 
Suknička i šátek by se nám do korean fashion taky hodily ;)



A teď pozor. Amisu kousek.
Bohužel opravdu maličké číslo, na drobné slečny. Ale jinak by to byl prvotřídní úlovek!


Víc toho pro dnešek nemám, ale zase vám něco ulovím :-P

A co tím chtěl básník říci? I ve vašem městě (pokud nebydlíte na vesnici o pár baráčkách), můžete sehnat věci do asia street stylu a zrovna se u toho nemusíte přetrhnout ani sedřít konto dosucha. Samozřejmě záleží na štěstí, na zrovna dostupné velikosti - pokud se jedná právě o secondhand -  a taky o to, jak moc věc je či není opotřebovaná.
Moje rada ovšem zní - nebojte se "sekáčů", "hrabáků" a "přehrabů" a občas si "zahrabejte". Třeba najdete nějakou perlu (nezapomeňte se pak hned pochlubit :) )

Žádné komentáře:

Okomentovat