neděle 20. května 2012

[TV] American next top model -Tokyo street fashion

Jednou jsem zase po sto letech zapnula televizi a při náhodném procvakávání se kanály na mě udeřila show Amerika hledá top modelku.
Samozřejmě to nebyl ledajaký díl. Tokyo. Asijská street fashion.
Poslední tři díly se prý odehrávají v tomto duchu.





Dnes běžel "The Girl Who Didn't Hug Goodbye" - 3. serie, 12tý díl.

Podívat se můžete online třeba zde: http://www.gorillavid.in/cnb/wgxy2jw2cb4y

I pokud tuhle show nesledujete, tohle rozhodně stojí za shlédnutí. Aneb co američani dokážou udělat s harajuku módou. Taky je tam pár pěkných prostřihů, kdy můžete vidět svoje fave harajuku fashionisty :) a podívat se do obchůdků, kam byly modelky vyslány.

Pokud jste viděli, určitě to tu okomentujte a sdílejte pocity!

3 komentáře:

  1. Metamophorse, Closet Child! Takových možností a ony jsou schopné si z tolika zajímavých a extravagantních věcí vybrat prakticky jenom pruhovaný podkolenky? Navíc neumí ani trochu kombinovat - jak barvy tak vzory...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, američani nepochopili harajuku style. Pobavil mě i komentář krátkovlasé modelíny, která prohlásila "zkusila jsem zkombinovat věci, co k sobě absolutně nejdou, a uspěla jsem..."

    Taky použití toho latexu při focení na motorce se mi dost nezdálo...

    OdpovědětVymazat
  3. Noo, já to viděla v tv a jako z něčeho extrémního udělali něco ještě extrémnějšího, nevim s čim to harajuku jako skloubili, ale je to přehnaný... No popravdě mi to připomíná nějaké disco gogo tanečnice extravagantní trochu :D harajuku nejvíc sedí stejěn asiatkám, o tom žádná.... ale oni v týhle soutěži vůbec fotěj zvláštní věci občas :D
    HELLO KITTY
    http://www.gizmodiva.com/fashion/america%E2%80%99s-next-top-models-purr-in-hello-kitty-couture-gowns.php/attachment/hello-kitty-americas-next-top-model-5

    disco na kolekčových bruslích nebo co
    http://weheartit.com/from/matthewjordansmith.blogspot.com

    nebo focení kdesi v masokombinátu :D
    http://yume.vn/vinnie/article/a-meat-packing-district.35AF19AF.html

    OdpovědětVymazat