neděle 15. července 2012

[Tokyo street] Výběr - Harajuku (červenec)



Tenhle týpek je Shunsuke. Má na sobě grafický top od Manish Aroraop from Manish Arora, kraťasy od Toga a platformy. 

Doplňky od Adeen, KTZ a Exist včetně obrovského náhrdelníku, stříbrného náramku s hroty, koženého náramku, koženého a umělohmotného prstýnku. Jeho černá kožená taška je od Givenchy.




Vybrala jsem ho hlavně kvůli slazení barev a už jen pro výběr barev samotných.
Také od mnoha pouličních modelů nepůsobí přeplácaně, ale stylově, což se mi líbí :)

 


Tahle slečna se jmenuje Ogu a zkombinovala dlouhé triko s logem Monomanie a  mikinu s krajkovým potiskem od Yaponskii. Botky od  Jeremyho Scotta - Adidas opičí tenisky. Taky má vzorované podkolenky.
Doplňky od Monomania - žlutý kamínkový náhrdelník a několik prstenů. Ve vlasech má střapce a plastové poníky. A taky má čapku Boy.



Taky si všiměte kabelky se Snoopym :-P
A proč jsem ji vybrala? Na mě sice už trochu "každej pes jiná ves" - mám na mysli například ten žlutý náhrdelník. Ale proti gustu... Opět se mi líbí barvičky a naprosto adoruju to velké triko!



Teď trochu anarchie.
Tohle je Norimi, stajlovej růžovovlasej týpek, který lovil fotky na Harajuku několik let. Je na Japonské fashion scéně dost známý. Norimi je zakladatel populární japonské indie značky pro šperky - Alice Black.

Norimi má na sobě malovaný top bez rukávů od Wall, ustřižené denimky Ksubi a Martensky.
Doplňky: většina je od jeho vlastní značky Alice Black - kožený obojek s hroty, stříbrný náhrdelník s ararchy symbolem, stříbrná naušnice opět s anarchy symbolem, prsteny s lebkami a kříži a černá kožená taška s hroty a piramidkami od Vinti Adrews.




Týpka jsem vybrala z několika důvodů: známá osobnost, jeho vlastní značka, kterou propaguje i outfit, který nemá v mých očích chybu. Všechno je super anarchistické. Ačkoli Anarchisty nepodporuji nijak zvlášť, módě se nedá nic upřít a Norimi to vzal za velmi dobrý konec.


Další můj výběr padl na Tomoyu a Kena.
Tomoya má na sobě pocvočkované sportovní triko,  kalhoty od Jeremyho Scotta s hvězdičkovým printem. Tenisky má taky s hvězdovitým motivem. 
Doplňky: awesome dinosauří prsten od Zaorick a tašku Ralph Lauren.

Ken má potištěnou mikinu stejně tak jako kraťasy od Hira (a Hiro je jeho oblíbený shop). Botky má tradiční japonské geta.
Doplňky: Aquvii - lebkoidní a černý prsten.


 

Opět několik důvodů: každý kdo mě zná ví že: hvězdičky! Další: dinosaurovitý prsten opravdu stojí za vidění. Další důvod, že týpci vypadají tak nějak hiphopověji i když to třeba není záměr. To se mi líbí, takže palec navrch hlavně díky Kenově soupravičce. Ten týpek je vůbec celý stylový...

Posledním mým dnešním výběrem je tenhle goth páreček.

Panáček je Doi a má na sobě smoking od Black Label, nařasený top a legíny od Tripp NYC. Botky od Shinya Yamaguchi.

Panenka je Yuki a má bundičku od Black Peace Now. Pletený šedý top a vrstvenou sukničku.




Oba jsou naprosto kawaii a awesome a v goth stylu.
Nemám jedinou vítku. (Doi je so my style! kkkk)


Pro dnešek vše, příště další várka nějakého výběru ze Shinjuku nebo Shibuya ^^





2 komentáře:

  1. K tomu poslednímu páru... wow... jsem si nikdy nemyslela, že chlap s botami na podpatku může vypadat dobře... a ejhle, to čumim, ono to fakt může vypadat božsky! (*_*)

    (Jako většinou vídávám na chlapech jen platformy, a na to jsem tak nějak zvyklá, tak ty nepočítám...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úplně zlatíííí. No jak jsem už avízovala, mě nepřijde nic divného. Hlavně u japonců jsem na to docela zvyklá právě proto že nosí pořád platformy. Takže podpatek už mi nepřijde velký rozdíl. Akorát tady Doi je má zdá se o číslíčko větší, tedy co soudím z fotky. Chtěla bych ho vidět v tom jít...

      Vymazat