čtvrtek 23. srpna 2012

-Informačně-

Zdravíčko.
Dlouho se neukázal žádný post.

(random růžový fashion obrázek :D )






 Tímto se omlouvám všem, kteří i jen náhodou navštívili blog a zjistili, že update se nekoná.

A jakou mám výmluvu?
V první řadě již proběhlou akci Hallyu - meeting a contest.
Report na akci se budu snažit dodat v nějakém mlžném oparu, jelikož jsem měla tolik přednášek, že jsem nestihla pořádně stalkovat lidi kolem, abych vám ukořistila nějaký ten model.
Ovšem nějaké fotky pořízeny byly, ačkoli ne mnou, takže se přeci jen k něčemu pokusím dobrat.

Další oprávněná výmluva je práce, kterou vykonávám až do velmi pozodního večra, téměř noci. Tudíž nejsem schopná sestavit článek se všemi mě potřebnými zdroji (ach můj externí disku, kde jsi :D ).

Takže Asia Street Fashion CZ si hlásí prázdniny ještě na týden a potom se rovnou podíváme co pěkného nám přišlo do obchodů a co si vezmeme na podzim ^^

Btw! Zmizely kytky! Můžete opě svobodně do New Yorkeru! :D

Užívejte léta, vody a komárů!

Zdraví vás Arisu



Žádné komentáře:

Okomentovat